fredag 9 mars 2012

vårtecken

hej ni som fortfarande klickar er in!
jag är verkligen usel på att blogga, ingen direkt insperation för att sitta vid datorn ens,
och hur många gånger jag än försökt så är jag ingen "hej, idag fick jag med mig det här hem från stan"
om ni förstår vad jag menar, jag bloggar mer eller mindre om helt värdelösa och ointressanta saker.
haha, aja thats's me.. tur att det finns dom som orkar anstränga sig.
funderar på om en helt ny blogg skulle hjälpa, en fresh start typ .. tål att funderas över.

min myskille ligger och sussar i sängen, helt slut är han efter hela gårdagen i svanstein.
jag själv låg bara hemma hela gårdagen och glodde på några serier, mitt liv kan inte bli så mycket tråkigare för tillfället alltså, får inte ens ta en promenad pga mitt knä. har iaf fått medicin och har ätit dom i snart en vecka tror jag så det ska ju ändå börja bli bättre snart.
har haft ett jätte mysigt lov iaf!
idag har vi inte planerat någonting speciellt, inte alls bra väder ute heller så vi får helt enkelt se vad som händer.
nästa vecka på måndag kommer Júlia till mig, min gäst elev från Barcelona.
spännande!

nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min snutt och väcka honom.

kram på er finisar, hör av mig snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar